Hornets 85 vs Magic 80 final | Page 3 | TigerDroppings.com

Posted byMessage
Macintosh504
Ohio State Fan
Pleiades
Member since Sep 2011
23967 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


0-8 already... we should tank and get a good center or pg





Back to top
Fearthehat0307
New Orleans Pelicans Fan
Baton Rouge, LA
Member since Dec 2007
54865 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


hornets = offensive juggernaut





Back to top
eyeran
New Orleans Pelicans Fan
New Orleans
Member since Dec 2007
17396 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


So far we just have Davis standing behind the 3 pt line on offense.





Back to top
Fearthehat0307
New Orleans Pelicans Fan
Baton Rouge, LA
Member since Dec 2007
54865 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


quote:

0-8 already... we should tank and get a good center or pg
should we bring it back?








Back to top
Cap Crunch
Navy Fan
Geaux to Hell Ole Miss
Member since Dec 2010
37487 posts
 Online 

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


The hell is going on? I'm not watching


Sounds like we using LSU's offensive philosophy






Back to top
  Replies (0)
tehchampion140
New Orleans Pelicans Fan
Bow to the Brow
Member since Sep 2010
17250 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


Tank starting early this year.





Back to top
JayJay2
West Virginia Fan
cane sweeeeeeet tea, Luzianne
Member since Jul 2010
10943 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


quote:

0-8 already... we should tank and get a good center or pg



we should, or we should realize they barely been in practice together. idk






Back to top
fightingtigers98
New Orleans Pelicans Fan
Member since Oct 2011
9509 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


0-82 sons





Back to top
SLafourche07
New Orleans Pelicans Fan
Member since Feb 2008
1409 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


quote:

or we should realize they barely been in practice together. idk




Nah!






Back to top
  Replies (0)
Fearthehat0307
New Orleans Pelicans Fan
Baton Rouge, LA
Member since Dec 2007
54865 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


quote:

we should, or we should realize they barely been in practice together. idk
yeah and lsu will utilize their secret playbook soon also



This post was edited on 10/7 at 1:58 pm


Back to top
  Replies (0)
Fun Bunch
New Orleans Pelicans Fan
New Orleans
Member since May 2008
27589 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


Preseason. Seriously.

But yeah it's shades of the same story, no scoring.






Back to top
Fearthehat0307
New Orleans Pelicans Fan
Baton Rouge, LA
Member since Dec 2007
54865 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


do yall agree with what he just said? that rivers should start point from day 1 and go through growing pains. i'm not sold on that idea





Back to top
VOR
New Orleans Pelicans Fan
New Orleans
Member since Apr 2009
42381 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


A little early to be in despair, I'd say.





Back to top
SLafourche07
New Orleans Pelicans Fan
Member since Feb 2008
1409 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


Woooooooooo!





Back to top
  Replies (0)
wope
New Orleans Pelicans Fan
Member since Aug 2011
5051 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


GOT A POINT





Back to top
fightingtigers98
New Orleans Pelicans Fan
Member since Oct 2011
9509 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


quote:

do yall agree with what he just said? that rivers should start point from day 1 and go through growing pains. i'm not sold on that idea

no, but i hate the idea of AD at 3






Back to top
wope
New Orleans Pelicans Fan
Member since Aug 2011
5051 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


AD23 MVP SON





Back to top
  Replies (0)
hendersonshands
LA-Lafayette Fan
Univ. of Louisiana Ragin Cajuns
Member since Oct 2007
120915 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


ADMVP





Back to top
  Replies (0)
SLafourche07
New Orleans Pelicans Fan
Member since Feb 2008
1409 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


Davis!





Back to top
Fearthehat0307
New Orleans Pelicans Fan
Baton Rouge, LA
Member since Dec 2007
54865 posts

re: Hornets 85 vs Magic 80 final


quote:

A little early to be in despair, I'd say.
you must be one of those on the rant that bitch at people criticizing our football team when we look terrible against crappy teams huh?






Back to top


Back to top