Mobile Search | TigerDroppings.com


Menu  •  Sign InPage 1   
Message
re: Will we cover the spread on Saturday?
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 2:33 pm
I aint betting anyway. I've never bet anything other than a tshirt bet on football and never will. :lol:...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Slow down! Refs want to hit pause on up-tempo play
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 2:27 pm
I love this thread so much...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Jimbo Fisher:Jacob Coker most talented QB in Saban era at Alabama
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 2:06 pm
[quote]anybody who watched the Spring Game knows how amazing this kid is going to be[/quote] :lol: :bow:...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Jimbo Fisher:Jacob Coker most talented QB in Saban era at Alabama
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 2:06 pm
[quote]they did kind of run with it for a couple of months. you guys are much more cautiously optimistic now.[/quote] This is because most of us good posters took the spring and summer off to avoid the idiocy of the offseason. We back and we are just as level headed as we were before....

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: BCS vs new system opinions
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 2:03 pm
meh, I dont like it. We have an advantage when we have 3-4 weeks to prepare. That cant be denied. Yeah, we have lost before in bowl games, just last year actually, but we win, and win BIG far more often. So if we make the playoff, you can bet we will make the ship, but then its just a week prep and ...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: So which opponent scares you the most for this season?
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 1:55 pm
Auburn doesnt worry me so much. We have a reputation for beating the ever living shite out of teams that won our last meeting and that one was a fluke so I can guarantee you that we are even more pissed about this one. I think AU gets slaughtered by us this year. LSU you never know about but its i...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Will we cover the spread on Saturday?
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 1:44 pm
I have an odd feeling that we could make these guys look really really silly, even with a QB competition going on. I dont really have anything to go by on this, its just a gut feeling I have. We seem to like to make statements week 1 and after all the bull shite about us failing last year I think Saba...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Depth Chart/Personnel/Position Preview Thread
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 1:40 pm
I was really hoping Cornwell would be far enough along to be the #3 given all the hype on him. never expected to see Alec fricking Morris's name there for damn sure...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: *** OFFICIAL WE TALKIN' BOUT PRACTICE! ***
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 1:39 pm
[quote]Thought this part about Drake turning around and punching the ball out of Yeldon's hands hilarious. [/quote] That is freakin awesome. :lol:...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Alabama Hype Video
Posted by ThaKaptin on 8/26 at 1:34 pm
lmao, love it "I guess there is a new standard for failure." :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Saturday cant get here fricking soon enough boys :nana: :nana: :nana:...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Bama releases depth chart, still no starting QB selected
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 1:31 pm
[quote]A few months ago you guys thought Coker was going to be Alabama's QB messiah. We aren't going to let you back off of that now.[/quote] expectations changed though a few weeks ago. If you had said this 3 weeks ago, then it would be true, but as camp has progressed, this has become the expec...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Cameron Robinson-Is he that good or is everyone else that bad?
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 1:24 pm
<----- holding off judgement for the time being...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Phillip Ely named starter for Toledo- passes for 337 and 4 TDs- next up Mizzou
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 1:23 pm
:cheers: Hope he has success there!!...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Bama releases depth chart, still no starting QB selected
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 1:21 pm
The trolling in this thread is hilarious. I am disappointed that Coker hasnt separated himself yet, but I also understand why too. 3 weeks isnt very much time to learn an offensive system. This isnt Saban's offense, this is Kiffin's, albeit with some Saban modifications im sure. People that claim th...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Robinson at NG is brilliant. Best DL in the nation imo.
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 1:00 pm
This may be the first time we really see our dline intimidate opponents as opposed to our linebackers. Which is good given the lack of depth we have at LB...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Not Many West Virginia Fans Talking About the Upcoming Game
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 12:51 pm
[quote]We Much Ignite This Couch.[/quote] Greatest name for a football message board ever...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: WVU CB Icky Banks suspended for three games, will miss Bama game
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 11:39 am
[quote]hmmm, sounds intense. can we get an emoji for that? [/quote] second that :lol:...

Posted on: Alabama Sports Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: First game of the season, whatcha got planned?
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 11:30 am
[quote]i have an urge to take your lunch money[/quote] I might be a nerd, but I aint that kind of nerd. You would have a considerable amount of trouble with that. :lol:...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: First game of the season, whatcha got planned?
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 10:59 am
[quote]At least you get to stare at Cosplay chiks.[/quote] Damn right. Wish the chick with me was gonna be dressed in cosplay. smokin hot :banghead:...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: First game of the season, whatcha got planned?
Posted by ThaKaptin on 8/25 at 10:57 am
damn right I am lol...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)

Page 1   

 

 Message Boards
 Tiger Rant
 Score Board
 Recruiting Board
 SEC Rant
 Saints Talk
 Pelicans Talk
 More Sports Board
 Soccer Board
 O-T Lounge
 Tech Board
 Outdoor Board
 Movie/TV Board
 Music Board
 Political Talk
 Money Talk
 Fark Board
 Gaming Board
 Fantasy Sports
 Food and Drink Board
 Ticket Exchange
 Help Board
 

 News
 LSU
 More Sports
 Sports Lite
 

 Other Options
 >> Search
 

 SECRant.com Links
 SEC Rant
 SEC Recruiting
 SEC Tickets
 Off-Topic Board
 

 Geaux.com Dining Guide
 New Orleans
 Baton Rouge
 

 Site Features (Full Version)
 Home Page
 LSU Football Schedule
 Pick'em Home Page
 
Back to top
Sign In 
View in: Desktop
Copyright ©2014 TigerDroppings.com.