Mobile Search | TigerDroppings.com


Menu  •  Sign InPage 1   
Message
re: Wednesday Cooking and Drinking Thread
Posted by SpicyStacy on 8/20 at 9:41 pm
Me n lil spicy just had some scrambled eggs n collard greens....long day didnt have time to make anything good :(...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic
re: Bachelor Party Recs?
Posted by SpicyStacy on 8/20 at 7:30 pm
<<<<<<<<<<<<...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Outdoor Board Member Map, please map your GENERAL location
Posted by SpicyStacy on 8/20 at 7:27 pm
Added me. Damn I aint got no one close by me :wah: ...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/20 at 7:58 am
No way didnt frickin know... be on shortly ; D...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/20 at 7:35 am
Ill be back shortly. Ive been through 4 phones in 3 months n just never added it back. Finally ordered me something decent shouldbe in later this week. And ill surprise yall ;) Well glad to know yall wasnt "missing" stacy from the map since I didnt make the list :angry: :angry: :angry: ...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/19 at 11:00 pm
What map u talkinbout bro? Thx house... sounds like u need a break!! How much longer yall got left? ? I need a long damn vacay. Work has been insane all summer :yack:...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (4)
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/19 at 10:21 pm
They gonna see ob tom see if there are any treatment options while preg... dont think so though. ; /...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/19 at 10:09 pm
Ugh im so sick over this shite man... thx gone be rough...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/19 at 10:01 pm
Yea I havent even been lurking to be honest. frickin 3rd phone broken in 4 months bout to just get a gdamn flip phone frick it. Sooo lost on e erything ; ( What's been up? Kinda a mess tobight just found out cousin is in early stage of pregnancy n just diagnosed w cancer. 25 yrs old :yack: :w...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: Tuesday Night Cooking & Drinking Thread.
Posted by SpicyStacy on 8/19 at 9:51 pm
Sup anyone around?...

Posted on: Outdoor Board

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (3)
re: Words and phrases for the same thing that are different in different places?
Posted by SpicyStacy on 8/16 at 8:15 am
Get out of vehicle- we say "gonna get down" Put dishes away-we say "gonna save the dishes" hose/hosepipe To mop the house- always said "gonna pass the mop"...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (3)
re: how long is your commute to work?
Posted by SpicyStacy on 8/12 at 10:03 pm
[quote]Stacy you have a another kid? Good to see you on here again[/quote] lawlz dafuq? nah, not knocked up yet, but will likely be soon :wah: :wah: dreading pregnancy :yack: just extremely busy with work... thanks flboo, nice to see u here as well! :pimp: ...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: how long is your commute to work?
Posted by SpicyStacy on 8/12 at 9:25 pm
Im on the road all day- usually 200 miles a day, depending on my route...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Where do you grocery shop?
Posted by SpicyStacy on 8/11 at 7:08 pm
I get my produce from the garden or farmers market. I have a freezer full of wild game, squirrels, deer meat/ground meat/sausage, rabbit duck, wild hog, etc. etc. For everything else, I match my coupons to weekly sales and stockup on everything that is cheap/free for that week. I do the same ...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Do you carry anything for self-defense?
Posted by SpicyStacy on 8/11 at 7:03 pm
.38 sp ladysmith in pink :pimp: Im constantly traveling alone for work, going onto bad neighborhoods, into vacant houses, crawling through attics. I carry everyday We have loaded glocks in every room of the house too :usa: :usa:...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Woman Claims Interwebs Gave Her PTSD
Posted by SpicyStacy on 8/9 at 11:42 pm
Ill do whatever u want me to do.... With a paper bag on my head and balancing a bowl of popcorn on my head :pimp:...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Woman Claims Interwebs Gave Her PTSD
Posted by SpicyStacy on 8/9 at 11:37 pm
[quote]you just call me gay or something, boy?[/quote] I can fix this :devil: :pimp:...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: What is the biggest stress or burden you are carrying in your life?
Posted by SpicyStacy on 8/7 at 11:56 pm
Im sorry b, I hope it works out for u...cant imagine what u going through, id hate to have to start over... If youre a praying person, say some prayers, only thing thsts gonna give u peace. life is worth living I swear, just think bout them babies....

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: Any OT strippers out there?
Posted by SpicyStacy on 8/7 at 8:55 pm
[quote]Stacy sign [/quote] :drool: IWHI [quote]Hey[/quote] sup boo :pimp: ...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Any OT strippers out there?
Posted by SpicyStacy on 8/7 at 8:42 pm
dafuq?...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: Just left my date from last night asleep at my house...
Posted by SpicyStacy on 8/6 at 11:13 am
[quote]I see what you did there. Stace, bring a girlfriend - but we aint inviting fin[/quote] :casty: like I actually clean when Im at either of yalls places :lol: ...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Just left my date from last night asleep at my house...
Posted by SpicyStacy on 8/6 at 10:33 am
K I can do that!! Am I cleaning or lapdancing today?? :pimp: Tell that ssrouge guy in his thread "what to do today" that im legit!!...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: Just left my date from last night asleep at my house...
Posted by SpicyStacy on 8/6 at 10:24 am
Hey ima text u in a few. Goin look @ a foreclosure on the wank to start work on. wanna meet me there in a few hrs?...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: What should I do today?
Posted by SpicyStacy on 8/6 at 10:12 am
Sounds like u need a nekkid maid :pimp: ...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Tarpon Rodeo check in
Posted by SpicyStacy on 7/25 at 8:51 pm
there are nekkid ones of me floating around already hehe :pimp:...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: 1-mth-old son referred to neurosurgeon for craniosynostosis (helmet pic p. 14)
Posted by SpicyStacy on 7/23 at 9:53 pm
Sha hes precious! He gonna be just fine! Will say a prayer for Zachary tonight! Mcbride is doing is right?? Yall in good hands... when she does brain surgery on lil girls, she wont shave their heads bc she says they already have enough to be worried n self conscious about :wah:...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Roofing Question .. Am I getting screwed?
Posted by SpicyStacy on 7/23 at 8:11 pm
Wtf is wrong with these mfers ??? :banghead: Were u able to close out those files for me?...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Question for the OT relationship experts.
Posted by SpicyStacy on 7/22 at 11:47 pm
Got married a few years ago and never wear my ring unless Im going somewheres special or maybe holidays or something. Never wore it much after I got it either. Hate to wear jewelry period and Im always scared of being mugged or it falling off ...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: Best car under 30k (1.5 hour commute each day)
Posted by SpicyStacy on 7/22 at 11:36 pm
yup, just got another jetta... LOVE it!!...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic
re: Cabinets for a good price
Posted by SpicyStacy on 7/22 at 8:55 am
Gator mill works in denham... ask for Chad...

Posted on: O-T Lounge

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)

Page 1   

 

 Message Boards
 Tiger Rant
 Recruiting Board
 SEC Rant
 Saints Talk
 Pelicans Talk
 More Sports Board
 Soccer Board
 O-T Lounge
 Tech Board
 Outdoor Board
 Movie/TV Board
 Music Board
 Political Talk
 Money Talk
 Fark Board
 Gaming Board
 Fantasy Sports
 Food and Drink Board
 Ticket Exchange
 Help Board
 

 Other Options
 >> Search
 

 SECRant.com Links
 SEC Rant
 SEC Recruiting
 SEC Tickets
 Off-Topic Board
 

 Geaux.com Dining Guide
 New Orleans
 Baton Rouge
 

 Site Features (Full Version)
 Home Page
 LSU Football Schedule
 LSU News/TD News Wire
 Pick'em Home Page
 
Back to top
Sign In 
View in: Desktop
Copyright ©2014 TigerDroppings.com.