Mobile Search | TigerDroppings.com


Menu  •  Sign InPage 1   
Message
re: Roll call: who's goin to Nashvegas?
Posted by 2007lsuno1 on 12/10 at 9:11 am
The Viridian?...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Roll call: who's goin to Nashvegas?
Posted by 2007lsuno1 on 12/10 at 9:10 am
<--------- This guy :cheers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Ending the season with a win over the Irish is a win in my book
Posted by 2007lsuno1 on 12/8 at 7:40 am
:geauxtigers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Taxslayer Bowl president just said Wants Auburn or LSU
Posted by 2007lsuno1 on 12/4 at 11:03 am
:cheers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Taxslayer Bowl president just said Wants Auburn or LSU
Posted by 2007lsuno1 on 12/4 at 10:55 am
[quote]Rick catlet( president of taxslayer bowl) also said they got a shot at Notre Dame but he says he thinks there just not that good. [/quote] Not by any means to derail the OP, but I truly love this. My two favorite teams are LSU and ANYBODY that plays ND. :cheers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Why should Les leave with the caliber of players he has?
Posted by 2007lsuno1 on 12/4 at 10:45 am
[quote]Doby[/quote] :lol:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Why should Les leave with the caliber of players he has?
Posted by 2007lsuno1 on 12/4 at 10:42 am
Somebody gets it. :cheers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Why should Les leave with the caliber of players he has?
Posted by 2007lsuno1 on 12/4 at 10:39 am
Les Miles isn't going anywhere. Period. The pundits want drama, they develop it. Les wants to compete in the best conference in the country at a premier school. News flash..he already has it. :geauxtigers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (2)
re: I'm not ready for Miles to leave
Posted by 2007lsuno1 on 12/3 at 6:27 am
[quote]Not going anywhere. Les will retire at LSU. [/quote] :dude:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: We Are All Mizzou Fans Now
Posted by 2007lsuno1 on 12/2 at 7:29 am
:cheers:...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Mac was a solid coach, but facts show he was not in Les' class..
Posted by 2007lsuno1 on 12/1 at 8:04 am
<------- Not this guy. :cheers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Mac was a solid coach, but facts show he was not in Les' class..
Posted by 2007lsuno1 on 12/1 at 8:00 am
Good post. There are some that will never be happy unless we're undefeated and win the natty. Les is "unique", no question, but I like him just the same. :geauxtigers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (1)
re: Post a gif of how you feel about your team going into rivalry week.
Posted by 2007lsuno1 on 11/24 at 9:27 am
:rotflmao: Good job everyone, some funny sheot! ...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Iv'e never seen the rant in FULL retard mode for an entire week
Posted by 2007lsuno1 on 11/20 at 11:40 am
:geauxtigers:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Top 10 Highest Paid Coaches Ranked by Winning % Over Past 5 Years
Posted by 2007lsuno1 on 11/20 at 11:38 am
[quote]WildTchoupitoulas[/quote] :rotflmao:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Rookies from LSU doing work...
Posted by 2007lsuno1 on 11/20 at 11:35 am
[quote]CptBengal[/quote] :rolleyes:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: 2 Kinds of Bama Fans on this Board - I genuinely appreciate one kind. Thanks.
Posted by 2007lsuno1 on 11/20 at 7:55 am
[quote]Sofa King Crimson[/quote] :bow:...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Looks like Saban may be going after Muschamp
Posted by 2007lsuno1 on 11/20 at 7:49 am
[quote]I'd rather have chief. [/quote]...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: What do some of you not understand about Brandon Harris??
Posted by 2007lsuno1 on 11/20 at 7:37 am
[quote]Now y'all go tell him he is an idiot and that you know more than the coaching staff and Harris himself because you are a poster on Tigerdroppings and that makes you qualified to pontificate as if you are all-knowing. LSU has to have the dumbest fan base in the damn country.[/quote] :bow:...

Posted on: Tiger Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)
re: Why do Bama fans think their shite don't stink all the sudden?
Posted by 2007lsuno1 on 11/19 at 11:30 am
Cuz they're gonna prolly win another natty :dunno: ...

Posted on: SEC Rant

Jump to Post  •  View Topic  •  Replies (0)

Page 1   

 

 Message Boards
 Tiger Rant
 Recruiting Board
 SEC Rant
 Saints Talk
 Pelicans Talk
 More Sports Board
 Coaching Changes
 Soccer Board
 O-T Lounge
 Tech Board
 Outdoor Board
 Movie/TV Board
 Music Board
 Political Talk
 Money Talk
 Fark Board
 Gaming Board
 Fantasy Sports
 Food and Drink Board
 Ticket Exchange
 Help Board
 

 News
 LSU
 More Sports
 Sports Lite
 

 Other Options
 >> Search
 

 SECRant.com Links
 SEC Rant
 SEC Recruiting
 SEC Tickets
 Off-Topic Board
 

 Geaux.com Dining Guide
 New Orleans
 Baton Rouge
 

 Site Features (Full Version)
 Home Page
 LSU Football Schedule
 Pick'em Home Page
 
Back to top
Sign In 
View in: Desktop
Copyright ©2014 TigerDroppings.com.