menu

You can thank Sports Illustrated for this...all of this...

Filed Under: General Sports

Comments

11 Comments
LOL @ all the desperate twits white-knighting this turd! Really fellas, you need to get out more! And raise your standards a few dozen notches while you're at it. Geez, half the cashiers I see at grocery stores are hotter than this broad.
Reply38 months
That fat chick wants to scissor with her so bad.
Reply38 months
SMH @ the hate comments. Y'all acting like y'all f*cking some better models on the daily.
Reply38 months
fatty
Reply38 months
Yall are crazy if you think KU is not attractive. Its actually comical IMO!!
Reply38 months
Hank Hill ass, chicken legs, gummy yellow teeth, mustache, shaped like a cinder block (and has the IQ of one as well). How anyone can find this turd hot remains one of the universe's great mysteries.
Reply38 months
All jokes aside, Katie is going to blow up after that first kid.

She fine now, tho...
Reply38 months
Her midsection is so odd
Reply38 months
Epic boobs
Reply38 months
If she would stand on her head, she would smother
Reply38 months
i love her
Reply38 months
Popular Stories
comments9

LSU Names Russell Reynolds The Starter For Game One Of The CWS Finals

Coach Paul Mainieri announced the news Sunday.
comments11
comments18

The Tigers Stay Alive, Beat Oregon State 3-1

LSU snapped OSU's 23-game win streak.
logoFollow TigerDroppings for LSU Football News
Follow us on Twitter, Facebook and Instagram to get the latest updates on LSU Football and Recruiting.

FacebookTwitterInstagram